Thursday 26 May 2011

Majlis Pernikahan Neitu & Keiry : 13 Mei 2011

Pada 13 Mei 2011 saya sempat merakam detik-detik bersejarah adik ofismate saya saat diijabkabulkan di Kampung Kijal, Kemaman Terengganu. Ni 1st time shoot pic kawin, jadi semuanya masih x sempurna.. Dan pic saya memang jauh beza dgn Photo-G yang pro.. Saya cumalah, budak baru belajar, kalo salah tlg tunjukkan. Lagi pun saya hanya menggunakan gadget2 basic y memang dah sedia ada. Insyallah, gadget2 akan diupgrade dari masa ke semasa. Jom layan pic bakal pengantin yang saya capture di hari bersejarah tersebut. Kali ni kita layan pic pengantin berposing dulu yer:-)

SAAT DI IJABKABUL





ACARA BERPOSING










PHOTOSHOOT DENGAN PAYUNG














POSE DALAM BILIK BERSAMA BUNGA












TO BE CONTINUED

No comments:

Post a Comment