Wednesday, 18 May 2011

PHOTOSHOOT : KAMPUNG PENUNJUK, KIJAL

Saje suka-suka ambik gambar ofismate saya ni. Time ni majlis kahwin adik dia pada 13.5.2011.. Baru je balik dari pantai, bawak pengantin b'outdoor photoshoot. Sampai je kat rumah dia. Tgk kat belakan rumah kawan saya ni permandangan sgt cun. Dengan pokok kelapanya y tinggi melambai dan dikelilingi lalang2 yang menghijau. Cun jer bila dalam gambar.

Jom layan aksi posing Jasma  AKA my offismate ni.











Amacam??? Cun banyak tak??? Ok la kalo sekadar suka-suka jer.. Nak ambik pic secara pro, belum ada bakat lagi..

6 comments:

  1. cantiklah lya!

    kak izan suka tgk gambar2 ni.

    ReplyDelete
  2. wah dah pndai amek gambar la..huhu..DSLR ape??huhu

    ReplyDelete
  3. cantik lya.... i like.. =)

    ReplyDelete
  4. Kat kijal ke nie....hihihi..cantik..

    ReplyDelete